lördag 1 januari 2011

Vadsjuttonskajaggörameddenhär-högen

Den här klänningen var utdömd som misslyckad och hamnade i min "Vadsjuttonskajaggörameddenhär-hög". Det var första försöket med nya maskinen och jag grämde mig lite över att jag inte använt ett annat tyg när jag såg det krokiga resultatet. Djungeltyget är designat av Johanna Ahlard och köpt av JNY Design.
Men det är ingen idé att gråta över spilld mjölk. Idag fick Iris ta på sig klänningen ändå och det katastrofala resultatet var faktiskt helt ok och skavankerna syns inte alls lika tydligt på en 2,5-åring som kutar omkring.

Annars har Iris varit hyfsat seg idag efter en festlig natt. Nån gång efter 01 fick jag välta henne i sängen för att få henne att inse att festen var slut för hennes del.

Där för har det blivit en del filmmys i sängen idag.

Men också en del hel sånt här:

Inga kommentarer: