lördag 21 augusti 2010

Experiment

Jag har ett litet lyxproblem. Jag gillar starka färger, men har tröttnat på det gamla bloggutseendet. Jag tänker att det kanske syns bättre med färgprakt om man har mer neutral bakgrund?

Igår bytte jag ut allt men det kändes superblekt och var inte alls jag. Med risk för att uppfattas som en person med enorm beslutsångest (vilket är totalt sant) byter jag därför lite hit och dit under några dagar för att hitta något som passar mig.

Inget inlägg utan en bild. Och eftersom det jag pysslar med just nu är lite hemligt blir det en bild på barnen, dansande i sina Rumba-pyjamasar. Bilden är tagen på vår semester i mina föräldrars trädgård.

4 kommentarer:

Anonym sa...

Gøy med forandring! Lykke til med å få det sånn som du vil/ din stil. Enig når det gjelder nøytral bakgrunn. Kanskje tre-fire bilder på sidene, eller flere farger i overskriften?

h/saltaste bönan sa...

Snyggt tycker jag och gillar tre-spalten. Var det krångligt att få till det?

ML@daffodill daze sa...

Gillar också trespaltaren. Tajt och överblickbart.

Unknown sa...

Ja det är lite svårt att hitta ett bloggutseende som både är fint och inte tar över bilderna i inläggen. Märkte själv då jag just bytte bakgrundsfärg att karaktären ändrades helt på bilderna och kläderna också.