måndag 26 oktober 2009

Ufot har landat

För ett tag sen hoppade jag på en utmaning - att färdigställa ett UFO (Unfinished Object) före den 25/10. Jag misslyckades med att hålla deadline, men blev i alla fall klar med mitt UFO idag. Den förbenade fågelväskan som jag kört fast med så himla många gånger. Kanske inte mitt mest lyckade projekt, men definitivt det som varit skönast att avsluta.

Trots det har jag valt att hoppa på ännu en utmaning som passar både mitt tygskåp och min plånbok. Beas barnslikheter startar novemberutmaningen som innebär att under en månads tid enbart använda sig av sånt som man har hemma och pyssla en sak i veckan av detta.

8 kommentarer:

Karin sa...

Syn att du missade utlottningen, det är väl sånt som kallas snubbla på mållinjen - MEN jag tror du njuter lika mycket av ditt färdiga UFO ändå :-) Mitt UFO har ju bara legat till sig i två år så vad gör det med några dagar till... :-O

Jag har också sneglat på använd det du har-utmaningen - men jag tycker alltid att det fattas något, nu är det till exempel slut på mudd så det måste ju inhandlas för att hålla UFO-högen stången. Men jag gillar tanken, det är ju inte precis tomt på tyger i syhörnan... Man kanske kan ha partiellt köpstopp?!

LillaBarn sa...

Men vad söt den blev!! Har också x antal projekt liggandes, men måste införhandla band, mudd, blixtlås och annat för att få klart...

Mia sa...

Hej, vilken söt väska!

Anonym sa...

Grattis till färdiga fågelväsken, den var ju gullig tycker jag.
Har aldrig hoppat på en UWYH (use what you have) utmaning för jag är rädd för att jag inte klarar. Så lycka till!!

IA Nyckelpiga sa...

Vilken kul väska!!

IA Nyckelpiga sa...

Sen i maj! Dá var det ett riktigt UFO:)
Klart att Naia vill ha en sán fin väska!

h/saltaste bönan sa...

Mitt ufo kraschlandade och brann upp så jag plockade ett annat som också snubblade på mållinjen och nu är bönan ute och springer påstan med sin pappa så jag kan inte blogga om det förrän i kväll.

h/saltaste bönan sa...

Plus i kanten för fin färgmatchning mellan ditt ufo och novemberutmaningenbilden förresten.