måndag 15 mars 2010

Mallande på distans

Jag kan inte låta bli att blogga om att jag har fått två stycken Sunshine awards!



Klart man blir tokglad. Särskilt när den kommer från två så fina bloggar som Saltaste Bönan och Jippiyes syblogg. Utmärkelsen innebär följande:

The Sunshine Blog Award is awarded to bloggers whose positivity and creativity inspires others in the blogworld.

The rules for accepting the award are:
1. Put the logo on your blog or within your post
2. Pass the award to 12 bloggers
3. Link the nominees within your post
4. Let them know they recieved this award by commenting on their blog
5. Share the love and link to the person from whom you recieved this award

Jag skickar den vidare till alla bloggare i min lista. Ingen nämnd ingen glömd.

Annars är jag den här veckan separerad från symaskinen och det blir på sin höjd lite virkning. Inte dumt det heller.

2 kommentarer:

Bernadette/Finally Teatime sa...

Juntapolisen vill bara kolla att du faktiskt virkar därborta! Well?

Bobo/Rumba de kransen sa...

Lite...