söndag 14 juni 2009

Abstinens och åtgärd

Nu var det ett tag sen jag fick till nåt vid symaskinen och jag har försökt att inte känna mig stressad över det för det är ju bara för min egen skull jag syr. Jag har inte orkat, men samtidigt längtat. Åtgärden för detta ledsna sammanträffande blev att rock n' roll sy en topp till mig själv. Rock n' roll-sy? Läs mer om detta hos Mustafa.

Mycket kan blir bättre nästa gång jag använder detta mönster, men det gick fort och var kul och jag fick tillbaka inspirationen, och det var hela poängen den här gången.

Nu har jag en riktig rock n'roll-beställning att sätta tänderna i. Mer om det en annan dag.

9 kommentarer:

Anonym sa...

Haller med vise Mustafa ;) och resultat är ju inget att klaga pa.

Ahlard sa...

Superfin!!!

IA Nyckelpiga sa...

Först blir det ingenting, sen blir det ingenting och sen blir det en himla massa och váldigt fint!

mustafa sa...

bra rockat bobo!

Martina sa...

Vilket härligt tyg! Tyckte om mönsterkompositionen. Ser väldigt skön ut!

h/saltaste bönan sa...

Vad fin den blev. Snyggt påslakan! Var det det din mamma inte rekommenderade?

Bobo/Rumba de kransen sa...

Oj, tack för kommentarer. Saltaste Bönan: detta påslakan är köpt på Tradera.

Anonym sa...

Supersnyggt!!! Får nog ta och kolla in vad det där med Rock´n roll står för. Verkar bra...
Syster Yster

LillaBarn sa...

Väldans fin!!
Hoppas du slipper gå igenom samma operation, för just nu kan jag ju inte säga att det var värt det... Jag kanske tycker annorlunda om ett par år eller så! Härligt att få äta så mycket glass man bara kan. Om man kunde äta den förståss (vilket man inte kan, om man inte är martyr). Åtminstone kan man ju ta fram och titta på all glass man köpt, och titta på när barnen äter den...