söndag 14 juni 2009

Regnet det bara öser ner

Vad ska man göra när det bara regnar och regnar? Idag regnade det när vi vaknade och det gör det fortfarande utan ett enda uppehåll.

Jag försökte inspirera Julius till att pärla genom att visa mina gamla alster - men den enda som blev inspirerad var jag. Julius tyckte mest att vi inte behövde fler pärlplattor.

Jag förstår inte alls vad han menar. De är ju så användbara. Titta bara på dessa glasunderlägg.

Eller detta grytunderlägg/självporträtt.

Nu har jag sett att man köpa ett kit på Panduro med fotopärlor så att det ser mer ut som ett riktigt foto.

Eller varför inte en pärlplatta/grytunderlägg med emblemet från favvo-fotbollslaget? (Denna har sambon gjort)

7 kommentarer:

Madelene sa...

Tackar! :0)

IA Nyckelpiga sa...

Du är Fantastisk! Det var ett roligt och annorlunda inlägg!

od Andulky sa...

Tuffa :-)!!

Malin Järnbo sa...

Det är nästan så att jag oxå blir sugen!!! Har ni bestämt när ni kommer hem nästa gång?

Anonym sa...

o ja sa roligt :) :) har tänkt pa att skaffa ett san kit och göra tuffa örhängen... hoppas ni snart far sol o sommar!!
tack för din hälsning sist förresten ;)

h/saltaste bönan sa...

Fantastiskt självporträtt!

Martina sa...

Ha, ha Julle!