torsdag 25 juni 2009

Rumba de Flickr

Uj uj uj vad det är segt mellan inläggen på den här bloggen. Visst syr jag, men det går lååångsamt. Nån söm hit och dit och inte mycket som blir klart (eller bra). En vecka kvar på jobbet innan det är dags för semester och orken tryter. Konstigt. Jag har ju bara jobbat sen 1 april och haft en veckas semester. Men så är det i alla fall.

Men det händer saker i min högerkant. :) Nu finns en del Rumbatyger på Flickr och mer kommer bara jag är hemma när man kan fota i dagsljus utan att barnen ska upp och kliva på tygerna.

Och en sak till har hänt och nu ska jag skryta. Jag har fått min livs första bloggaward! Jag fick den av min goda vän Ia Nyckelpiga, en riktig bloggdrottning, och jag är mycket glad och stolt så den har jag minsann också lagt upp. Men hur glad och stolt jag än blir så kommer jag inte att skicka den vidare. Jag får lite känslan av kedjebrev. Istället för att välja ut nån enstaka blogg så titta gärna i min blogglista och se om det är nån sida ni aldrig har varit inne på. Alla i min blogglista är värda besök.

5 kommentarer:

IA Nyckelpiga sa...

Vad fina dina tyger är! Vilket flax du hade dá du fick tag pá dom.
¡Tú si que vales mucho!

LillaBarn sa...

grattis till the award. Awarden? Vet inte riktigt vad det heter i plural på svenska... Kollade in dina tyger, mycket fint hörru!! Jag tänkte också lägga upp foton på Flickr, men sen lekte Jade med kameran och nu blir det nog inga fler foton tagna med den tyvärr. Om inte mannen kan fixa den, han är ju ganska händig. Härligt med semester!! Hoppas vädret blir bra!

Martina sa...

Roligt Bobs! Det är nog inte bara dina blogginlägg som tryter, det är ju sol och sommar och alla bloggare verkar lida av samma åkomma. Sunt!

Helena sa...

Fina tyger och grattis till awarden!

Jag har märkt att min blogg har varit lite knepig sista tiden. Surfar man med IE 8 så har det inte gått att komma in på bloggen p g a en widget (Feedjit). Den är bortplockad nu så jag tror att problemet är löst.

Anonym sa...

kollade in dina tyger! äälskar dina gubb-tyger!
vet inte om du läst mitt svar pa min blogg, men blom-tyg-kläderna kommer snart... ;)