fredag 24 juli 2009

Fnurrigt

En av de roligaste saker som hände när jag började sy var att upptäcka alla andra sybloggare och bli inspirerad och tipsad. Även om jag inte lägger ut nåt själv dagligen så går jag ofta in och tittar vad andra har hittat på. Det har nästan utvecklats till ett beroende.

En av mina favvo-bloggare är Fnurr så jag kunde inte motstå dessa byxor som hon har gjort. Jag köpte dem medvetet för stora för ganska så länge sen och nu börjar Iris växa i dem. Visst är de superfina?

I helgen hoppas jag på sytid. Julius är på väg ut i skärgården och Iris får vara med pappan så jag ska jag sy på en rolig beställning som jag har fått och även ta mig en bit igenom fixa-högen - ni vet sånt där trist som man inte kan blogga om.

6 kommentarer:

Strömming sa...

HAha de byxorna tittade jag på också hos Fnurr och tyckte var jättefina och funderade på att köpa dem till min Iris!

Har precis hittat din blogg men hit kommer jag att komma tillbaka!

Bobo/Rumba de kransen sa...

Vad kul. Samma smak både vad gäller namn och kläder.

Lotta Sultan sa...

skoj att se! hon klär ju finfint i dom.

Anonym sa...

beroende e vi ju alla..;)
ikketikketheo-sara

od Andulky sa...

Så söt hon är i dem!!
Ja, visst blir det ett beroende ;-)...

Aleisa Ribalta sa...

Fina byxor, kula och annorlunda, tjen är supergullig, grattis på ett år i efterskott, se dice asi? no se yo.