lördag 28 mars 2009

Mer dregglisar åt barnen

De förra dregglisarna jag sydde gick åt alla på samma dag så jag har gjort ett gäng till och precis som i förra laddningen är de med plastad frotté på baksidan.

Från vänster till höger, överst först:
  • grå trikå med rosamönstrad vävd bomull upptill
  • röd/vit-randig jogging
  • grön/vit elefanttrikå med orange kantband
  • svart trikå, rött kantband
  • hundmönstrad trikå, jeansfärgat kantband
  • vit trikå, cerise kantband
  • orange mönstrad vävd bomull, svarta kantband (min favorit) (såld)
  • svart trikå, vita kantband (såld)
  • grön/vit elefanttrikå, vita kantband (såld)
  • vit trikå, orange kantband (såld)

Det går så klart att önska vilka färgkombinationer man vill.

3 kommentarer:

IA Nyckelpiga sa...

Jösses vad du är igang!!
Felet med mej är att jag har svart att göra fler en en av varje, jag tröttnar och vill ha nya utmaningar.

V sa...

Och du vet att dessa också lär gå åt direkt... :o)

od Andulky sa...

Smart med plastad frotté!! Och mycket snyggt med kantband!!